.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صمدی آملی در مراسم یادواره کوی اتحاد ساری:
مسئولان از یادگاران دفاع مقدس غافل نباشند
حجت‌الاسلام داود صمدی آملی اظهار داشت: سردار عمرانی جزء فراموش‌شدگان در مازندران است. پس از نام و یاد شهیدان بزگوار مانند حاج بصیر، طوسی، نوبخت و علیرضا نوری باید سردار عمرانی را هم جزء همین شهدای دسته اول مازندران قرار دهیم.
مسئولان از یادگاران دفاع مقدس غافل نباشند

مدرس حوزه و دانشگاه و یکی از یادگاران جنگ تاکید کرد: مسئولان از یادگاران دفاع مقدس غافل نباشند.

حجت‌الاسلام داود صمدی آملی پنجشنبه شب در مراسم هفتمین یادواره شهدای کوی اتحاد شهرستان ساری، اظهار داشت: سردار عمرانی جزء فراموش‌شدگان در مازندران است.

وی ادامه داد: پس از نام و یاد شهیدان بزگوار مانند حاج بصیر، طوسی، نوبخت و علیرضا نوری باید سردار عمرانی را هم جزء همین شهدای دسته اول مازندران قرار دهیم.

صمدی آملی با بیان اینکه خداوند نعمت‌های بزرگی را به این استان عطا فرموده است، تصریح کرد:‌ وجود سردار عمرانی هم یکی از این نعمت‌هایی است که خدا به مازندران عطا کرده است.

وی گفت: پیشنهاد می‌کنم چهره‌هایی که در مازندران مورد غفلت قرار گرفته‌اند را شناسایی و به مردم معرفی کنیم .

صمدی آملی با بیان اینکه استدعا می‌کنم متولیان امر از سردار عمرانی غافل نباشند، خاطرنشان کرد:‌ شاید در سراسر کشور یک نمونه مانند سردار عمرانی را نداشته باشیم که در صحنه‌های مختلف حاضر بوده و جنگ را ادراک کرد باشد و پس از جنگ هم در تعیین خط مرزی بین ایران و عراق هم آخرین نقش خود را در آن بخش انجام داد.

‌‌‌وی با اشاره به اینکه بارها به خودم می‌گویم که ای کاش از ابتدای جنگ و قبل از آن در دوران انقلاب، خاطرات را نگارش می‌کردم، افزود:‌ این جزء عقده‌هایی است که در دل من مانده است.

صمدی آملی یادآور شد:‌ اگر از همان موقع دست به قلم می‌بردیم و قضایای جنگ را می‌نوشتیم امروز باید صدها جلد کتاب از خاطرات دفاع مقدس  داشتیم.

وی ادامه داد:‌ شور جوانی و تفنگ به دست گرفتن باعث شد از نوشتن در ایام جنگ بازماندیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه سردار عمرانی بیش از 80 دفتر را در ایام جنگ نوشته است، گفت:‌ با دست مجروح فرماندهی می‌کرد و بی‌سیم در دستش بود و با دشمن می‌جنگید اما در این حال دفتر و قلم هم در جیبش بود و اینها جزء آثار بی‌نمونه جنگ است.

وی با بیان اینکه این یادگار دفاع مقدس، پس از جنگ فراموش شد و دیگر کسی به سراغ سردار عمرانی نرفت، اضافه کرد:‌ شما ساروی‌ها از شهید علیرضا نوری و از جایگاه این شهید در تشکیل اساس سپاه که واقعا بازوی انقلاب بود و هست، چه خبر دارید.

به گزارش فارس ،صمدی آملی با اشاره به اینکه سردار جعفری اعلام کرده که از شاگردان شهید علیرضا نوری بوده است، اظهار داشت:‌ بسیاری از سرداران سطح بالای سپاه از پرورش یافتگان شهید علیرضا نوری هستند.

وی با بیان اینکه نباید صبر کنیم تا خدای ناکرده این عزیزان را از دست بدهیم و بعد برای آنها بزرگداشت بگیریم، خاطرنشان کرد:‌ پیشنهاد می‌کنم که این چهره‌ها در یک مکان جمع شوند تا سرمایه‌های عظیم را به راحتی از دست ندهیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 4 شهريور 1391
آقای صمدی آملی خیلی تو جنگ زحمت کشیدن
ولی کسی قدرش رو نمیدونه
سردارعمرانی سردار صحرایی سردار کساییان سردار میرشکار سردارابراهیم نزاد سردار ابکایی سردارجهانی سردارخیلی هست که تو استان غریبند
کسی نیست سراغه اینا بره
انشاالله اون دنیا با شهدا همنشینن
یاشار 4 شهريور 1391
َََََََََََََََََََََََََََََشما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.